Πώς λειτουργεί το μάρκετινγκ στα εστιατόρια?

ΔΙΑΣΗΜΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΕ ΑΠΛΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ

Της Λίλας Καραποστόλη / FOOD ISSUES www.foodissues.gr

1. Βλέπετε έναν πελάτη, τον πλησιάζετε και του λέτε: «Έχουμε καταπληκτικό φαγητό, σε φιλικές τιμές και σε πολύ όμορφο περιβάλλον» – Αυτό λέγεται Direct Marketing.

2. Σας καλούν σε μία απλή φιλική εκδήλωση σε ένα μαγαζί, όπου ένας φίλος σας λέει σε έναν γευσιγνώστη «Ο κύριος έχει ένα εστιατόριο με καταπληκτικό φαγητό, σε φιλικές τιμές και σε πολύ όμορφο περιβάλλον» – Αυτό λέγεται διαφήμιση

3. Ο γευσιγνώστης σας προσεγγίζει και σας λέει «Χαίρομαι που έχετε ένα τόσο νόστιμο μενού, σε φιλικές τιμές και σε πολύ όμορφο περιβάλλον. Θα μου κρατήσετε ένα τραπέζι?» Αυτό λέγεται Αναγνωρισιμότητα Προϊόντος (Brand Recognition)

4. Εσείς απαντάτε στον γευσιγνώστη «Το ξέρω ότι έχω ένα πολύ νόστιμο μενού, σας περιμένω στο εστιατόριο μου» και σας απαντάει «Μα τελικά το δοκίμασα και δεν τρώγεται» – Αυτό λέγεται Customer Feedback

5. Στην ίδια εκδήλωση προσεγγίζετε έναν επιχειρηματία, του δίνετε την κάρτα σας και του λέτε: «Έχουμε καταπληκτικό φαγητό, σε φιλικές τιμές και σε πολύ όμορφο περιβάλλον. Θέλετε να συζητήσουμε για τις εταιρικές σας εκδηλώσεις?», τότε ο επιχειρηματίας του απαντάει «Λυπάμαι αλλά έχουμε βρει μία καλύτερη λύση με εξίσου νόστιμα φαγητά, σε φιλικές τιμές και σε πολύ όμορφο περιβάλλον με εκπληκτικό σέρβις και εξαιρετική μουσική» – Αυτό ονομάζεται Demand and Supply Gap

6. Προτού μιλήσετε στον επόμενο πελάτη, σας πλησιάζει ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης στην οποία βρισκόσαστε και προσπαθείτε να κλείσετε δουλειές. Αυτό ονομάζεται Restriction from Entering New Market!

Comments are closed.
* required